Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Ubud

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

13 Augustus 2013 | Indonesië, Ubud

Gelukkig gaat het beter met Ditte. Gisteravond had ze koorts en keek flauw uit haar ogen. Af en toe ook buikpijn. ze eet niet echt veel, maar drinkt goed. Vandaag geen koorts meer gelukkig. En Carin had bij het wakker worden een prutoog, omdat er een haar in het oog had gezeten. Schoon gemaakt en verder geen last gehad. We hebben rustig aan gedaan,vooral op jacht geweest naar internet om weer wat te kunnen uploaden. Het nieuws gekregen (via ma, ja ja per email!) dat Friso is overleden. Even gekeken op nu.nl. Heftig.
Om 12.00 uur hebben we onze hut opgeleverd en zijn gaan lunchen (langdurig) daarna nog even op een luie stoel. Helaas weer zware bewolking. Net toen we de boot op wilden gaan zag Carin dat onze badhanddoek nog op de stoel lag. Een snelle spurt , en hij zat weer in de tas. Pfff. Toen we weer op het schip waren voor de terugvaart, brak de zon enigszins door. Dat was lekker. Onze chauffeur mr Karja stond klaar toen we in de haven aankwamen. Dat was lekker relaxt. Hij vertelde ons van alles onderweg. Bijv. dat alleen het oudste hotel van Bali hoogbouw is, daarna is afgekondigd dat hotels niet hoger mochten zijn dan een palmboom. En zaterdag 17/8 is het onafhankelijkheidsdag. Veel festiviteiten deze week in Ubud. Want daar zitten we nu. Prachtig hotel met binnentuin, mooie kamers. Trendy, natuurlijke materialen en toch ook heel erg lokale stijl. Top! Lekker gegeten in het restaurant en een potje Monopoly op de iphone van Ditte gespeeld. Natuuuuurlijk won ze weer. 's Avonds om 20.00 uur nog een fietsexcursie voor morgenochtend geregeld. Toch makkelijker dan zelf een route te volgen. Die hebben we wel van internet geplukt, maar denk zo maar dat het niet makkelijk is om de route te vinden. Nu gaan we met een kleine groep en alleen bergafwaarts. Dat is ook prettig! Sampai Jumpai (tot later!)

• 13 Augustus 2013 - 15:51

A P Selders:

Fijn dat het weer goed gaat met Ditte.

Mijn laptop is aan het crashen. Stuur maar niks meer.

Veel plezier op Bali en wie weet denk je nog eens aan vroeger op Bali.

Dag

• 13 Augustus 2013 - 16:45