Paradise - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Paradise - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Paradise

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

10 Augustus 2013 | Indonesië, Seminyak

Vroeg op vanmorgen. We waren de eerste klanten voor het ontbijt om 7.00 uur en om 7.30 uur kwam de auto voorrijden die ons naar Benoa Harbour bracht om in te schepen bij Bali Hai Cruises voor de oversteek naar Nusa Lembongan, een eiland ten oosten van Bali. De overtocht duurde een uur. Het concept van deze cruise maatschappij werd ons al snel duidelijk. Ze hebben een lapje grond op Lembongan omgetoverd tot paradijs en brengen daar dagelijks zo'n 200 man naar toe voor een dagje uit en bieden ze allerlei activiteiten aan. Wij waren 2 van die 200, met dat verschil dat wij hier 3 dagen en nachten blijven. Toen alle Koreanen/Japanners en lokalen rond 14.00 uur weer vertrokken werd het hier een oase van rust. Denk dat hier niet meer dan 30 mensen verblijven op dit resort. We hebben er inmiddels 2 banana boat rides op zitten (op een banaan achter een speedboot de zee op). We mogen zo vaak als we willen! Ditte vindt het geweldig. Geen zorgen: we hebben zwemvesten aan. En ja, we smeren ons ook goed in. Het is vandaag de eerste zonnige dag. Prachtige zonsondergang die wij hebben aanschouwd half liggend op zitzakken die hier op het strand liggen met een mocktail (non alcoholische cocktail) onder handbereik. We zitten met onze hut op palen pal aan het strand. Paradijs op aarde. Ditte heeft haar tweede boek inmiddels ook uit.
' Eindelijk' het witte strand met palmbomen waar ze zo naar uit keek. Het ziet er werkelijk fantastisch uit. Vandaag zijn we nog op het resort gebleven, we gaan wel bij de buren eten (even over het strand), maar verder dan dat komen we nu even niet. We hebben nog 2 volle dagen hier om van alles te beleven en te doen. Tegenover ons op Bali zien we Mount Batur, de vulkaan die we komende week hopen te trotseren. Ik schrijf dit reisverslag ' onder' onze hut, waar een enorm daybed is ingericht. Echt geweldig. Aan de overkant flikkeren de lichtjes bij Sanur op Bali.

• 10 Augustus 2013 - 14:32

Jack:

Hallo Carin en Ditte,
    Weer een mooi verslag! Jullie zijn inderdaad in het paradijs belandt! Leuk om elke dag jullie avonturen te lezen. Gisteren ging er iets mis. Verslag is verminkt. Weet nog steeds niet welk slecht idee jullie hadden....

Warme groeten,

Jack

• 10 Augustus 2013 - 15:53

Gelske:

We krijgen heimwee!

• 10 Augustus 2013 - 16:48

Tinij Kleiweg:

hoi Carin en Ditte
    Geweldig wat jullij allemaal mee maken
    lees alles met plezier
    hoop dat deze mail over komt anders bel ik morgen
    Veel liefs Ma Oma

• 10 Augustus 2013 - 21:48

Patricia:

Hoi Carin en Ditte,
    Net vandaag zelf terug van vakantie heb ik na tig wassen eindelijk even tijd om je verslagen te lezen. Wat een ondernemende dames zijn jullie, zelf door donkere straatjes lopen...
    Prachtige fotos erbij, dat smaakt naar meer.
    Heel veel plezier samen, en ik verheug me alweer op jullie volgende verslag.
    Groetjes, Patricia