Even wennen... - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Even wennen... - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Even wennen...

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

08 Augustus 2013 | Indonesië, Seminyak

Zo de eerste vakantiedag zit erop. We moesten er wel even inkomen. Ditte heeft tot 9.00 uur geslapen. Vanmorgen ontbijt met toast, honing en vers sap. En de komende twee dagen ook. Voor Carin een ei. Vannacht geen water (tja) en nu ik dit schrijf (avond) wederom niet. Overdag gelukkig wel. We hebben nu 2 grote emmers met water en scheppen staan in de badkamer.
We zijn de dag begonnen met... shoppen in Seminyak. Wat een verkeer, in die smalle straatjes. Af en toe schijnt de zon, dan is het gelijk goed warm. Maar te temperatuur is te doen, met dank aan de hittegolf die we in Nederland nog hebben mee gepikt. Ditte heeft een leuke korte broek gescoord. Na het winkelen zijn we met de badspullen richting strand vertrokken. Daar troffen we geen strandtenten aan, dus het eerste de beste (hele dure) hotel binnen gelopen en daar lekker geluncht. Voor dat bedrag kunnen we 2-3x dineren samen. Nou ja. Vervolgens op het strand neergestreken op heerlijke stoelen. Erg sterke stroming in de zee, dus niet te ver het water in. Vanaf het strand zie je ook Java liggen. Einde middag had Ditte haar eerste boek uit! Fijn dat ze weer een boek leest! Het tweede boek ligt al klaar.
Vanavond in de buurt gegeten. Lekkere sate ayam. En zo waar een Balinese dans. Als echte toeristen zijn we met de dames op de foto gegaan (wordt straks ge-upload)
Vandaag ook onze chauffeur voor morgen geregeld. We willlen later in de middag naar Uluwata, daarna Kecak dans en eten in Jimbaran. De man die ons op het vliegveld heeft opgehaald wil ons graag rijden. 20 km heen en terug en hij is (met wachten erbij) zo'n 5 uur met ons op pad. Kosten: 8 euro, en dan hebben we niet eens afgedongen!