Selamat Datang di Bali - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Selamat Datang di Bali - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Selamat Datang di Bali

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

07 Augustus 2013 | Indonesië, Seminyak

We zijn gearriveerd in Seminyak! Goede reis gehad, viel alles mee. Carin heeft zelfs zeven uur geslapen (dat is meer dan thuis) en Ditte ook zeker een uur of zes. En allebei 2 films gekeken. In Singapore mochten we er driekwartier uit. Altijd lekker om even de benen te strekken.

Op het vliegveld eerst de rij in voor een visum, vervolgens voor de douane en dan de koffers. En voor de werkverschaffing moesten vervolgens ook alle koffers door de scan. Weer een rij dus. Buiten gekomen stond onze chauffeur klaar om ons naar het hotel te brengen. Wat een drukte hier in het verkeer. Ik heb meer auto's gezien tijdens de rit van 30 min. van het vliegveld naar het hotel dan 30 jaar geleden in een hele week. Het was gewoon file rijden!

De eerste zinnen in Bahasa gesproken, dat ging nog goed.
Niet alles werkt altijd goed in Indonesie, vanavond de Wifi niet, althans niet op de kamer. Daarom zitten we even bij de receptie (open lucht uiteraard). Het is een schattige kleine lokatie. Ditte kreeg de schrik van haar leven toen ze in de badkamer een mini cicak zag. Tja, daar zal ze er nog meer van gaan zien vrees ik. Het is wel even wennen voor haar, maar dat komt vast goed! Het is nu 22.00 uur lokale tijd, dat is 16.00 uur in Nederland. We gaan even overleggen of we naar de kamer gaan of nog ergens iets gaan drinken. Selamat Jumpai (tot later!)

• 07 Augustus 2013 - 17:42

Gelske:

Ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie je voelen en hoe de omstandigheden zijn. Geniet lekker van elke dag! Groeten van ons 2.