Dinsdag 1 aug. naar Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Dinsdag 1 aug. naar Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Dinsdag 1 aug. naar Hervey Bay

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

01 Augustus 2017 | Australië, Hervey Bay

Geen spannende dag vandaag. Heerlijk ontbeten bij 'de trein' met vers fruit, gekookt eitje, bruin (!) brood (geroosterd, dat dan weer wel) en yoghurt. We slaan de adviezen van de beheerder in de wind om naar een bepaald park te rijden. We willen gewoon vanmiddag met een boek bij een zwembad zitten. Punt. Dus blazen we in 3,5 uur met twee korte stops naar Torquay/Hervey Bay. Onze uitvalsplaats voor een tweedaags bezoek aan Fraser Island. Schijnt het grootste zandeiland ter wereld te zijn (125x25) én heel groep. We gaan het beleven.
Wat zo fijn is hier: de keuken is verfijnd. Zó lekker geluncht en vanavond gedineerd. Jammie!
Onderweg veel suikerrietplantages en ananaskwekerijen gezien. We zitten nu aan de noordkant van de Sunshine Coast. Wordt vooral bewoond door oudere mensen. Strand aan de overkant van het motel. Heerlijk gelopen vanmiddag en gelezen in de zon. En Carin had zich nog een doel gesteld voor de middag: een was draaien. Ook gedaan. Wassen en drogen zo gefixt in de Laundry.
Geen idee of we de komende 48 uur internet hebben, dus wees niet bezorgd als er niets komt.

• 02 Augustus 2017 - 12:52

Jany De Kruijf:

Fijn hè om weer een keertje lekker te eten?
    Ik ben wel benieuwd hoe de wegen daar zijn.