naar Revelstoke en Canyon Hot Springs - Reisverslag uit Canyon Hot Springs, Canada van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu naar Revelstoke en Canyon Hot Springs - Reisverslag uit Canyon Hot Springs, Canada van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

naar Revelstoke en Canyon Hot Springs

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

09 Augustus 2014 | Canada, Canyon Hot Springs

roeg uit de veren. Al om 7 uur stonden we naast bed. Gewoon omdat we uitgeslapen waren. Duurt dan toch nog 1,5 uur eer je weg bent. Ook omdat Carin nog even de verslagen van 7 en 8/8 wilde uploaden. Paar foto’s ook,maar die zijn terecht gekomen bij het verslag van de eerste dag gek genoeg.
Foutje: er stond bij het wegrijden nog afwaswater in de wasbak en dat klotste er van alle kanten overheen klotste, oa. op het bed van Ditte. Waarom staat er water in de wasbak? Omdat wij niet kunnen uitvogelen hoe je het laat weglopen. Je zou denken: simpel, maar dus niet. Het trekt vacuüm en loopt amper weg. Einde dag zijn we er overigens eindelijk achter hoe het werkt.

Al na een uur rijden zagen we de eerste witte bergtoppen. Met 1,5 uur kwamen we door ons eerste National park: Revelstoke. In deze plaats ook veel spoorlijnen, die ons lange tijd vergezelden en zullen vergezellen. Belangrijk rangeerterrein voor Canadees treinverkeer van oost naar west (Canadian Pacific Railway). In het park twee korte boardwalks gemaakt, ongeveer een km van elkaar verwijderd, maar totaal verschillend qua vegetatie. Al rond het middaguur aangekomen bij Canyon Hot Springs. Een mooie campground mét zwembad. De middag lekker bij het zwembad gezeten. Relaxte dag zo. Vanavond wat gehakt rul gebakken met taco’s. Ging het brandalarm af van de stoom! Gelukkig ging het uit nadat Carin met pan naar buiten vluchtte. Je maakt wat mee als kamper.