Zaterdag 16 juli, Wilderness National park - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Zaterdag 16 juli, Wilderness National park - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Zaterdag 16 juli, Wilderness National park

Blijf op de hoogte en volg Carin

17 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Wilderness

Vandaag een rustige dag. Korte wandeling gemaakt langs de Duiwe Rivier in het Wilderness National Park. Het riviertje een keer of zes moeten oversteken stappend van steen naar steen. Een uitdaging omdat het door de regenval en door het dichte bos erg glad was. Halverwege de middag brak zo waar de zon door. Dus terwijl Ditte op bed genoot van eindelijk weer een paar afleveringen Grey’s Anatomy, lag Carin lekker buiten op een stoel. En viel al snel in slaap. Nog altijd wel lange broeken weer hoor. Het blijft fris. ‘s Avonds max. een graad of 8. In de kamers is weinig verwarming, in de badkamer al helemaal niet. Brrr. We kijken uit naar Addo Elephant Park waar we over een paar dagen aankomen. De voorspelling is dat het daar tegen die tijd 27-28 graden is. Yes!

• 17 Juli 2016 - 22:41

Gelske:

Heer
    Heerlijk zo'n luieren dag. Hier in NL is het met begin 20 gr lekker weer. Komende dagen wordt het even warm tot erg warm! We gokken op een avondje aan het strand in Katwijk, zonsondergang zien terwijl je wat eet. Altijd leuke sfeer! Groetjes!

• 18 Juli 2016 - 12:06

Annelies:

Leuk verslag en het zijn weer veel activiteiten in een kort tijdsbestek. Jammer dat het zo koud is nu, maar ik hoop dat het bij het Addo Elephant Park inderdaad wat meer zomers zal zijn. In Nederland is het dan toch eindelijk weer zoals het zomers hoort te zijn. Gisteren eindelijk mijn bootje weer eens laten varen en hopelijk herhalen we dat ook deze week nog. Morgen gaat hier de Vierdaagse van start en het belooft woensdag 30 graden te worden. Dat is dan niet te hopen, want anders is het risico dat de mars wordt afgelast. Dat zou sneu zijn voor deze 100-ste. Het blijft leuk om te zien.. die wandelende massa. Verder is het in Europa een bijna oncontroleerbare situatie aan het worden. de mislukte coup in Turkije en de ramp in Nice zijn ingrijpende gebeurtenissen, waar jullie dus hopelijk niet veel van mee hebben gekregen. Geniet dus vooral van al het goede- of dat nu een vorkje prikken in Katwijk is (Gelske) of avontuurlijke tochten in ZA zijn. Enjoy it!
    Ik lees jullie verslag met veel plezier,
    groet,
    Annelies