Zaterdag 17 aug. Open huis - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Zaterdag 17 aug. Open huis - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Zaterdag 17 aug. Open huis

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

17 Augustus 2013 | Indonesië, Lovina

Jullie geloven het niet ,maar we hebben een open huis! Dus maar 2 muren, geen deuren,ramen, je loopt zo het huis in. Heel apart. Er staan hier 4 huizen in een mooie tuin. Allemaal nederlandse gezinnen. Met één al kennis gemaakt, de ander nog niet, maar die hebben wel een meisje van ook 14 jaar. Vanmiddag dus aangekomen in Lovina na een autorit door de bergen van circa 3 uur plus een stop bij het bratan meer en segulul tempel in het meer. We moesten wel even wennen aan het huis. Alles compleet met keuken, eettafel, zithoek. Alles donker hout en bamboe meubilair. Klamboes over bed, maar ook ac in de slaapkamer. Je tafel wordt tegen 20.00 uur gedekt en dan komen ze je eten opdienen. In je eigen huis dus. Enne: daarna doen ze oOk je afwas. Hier dus ontbijt en diner inclusief. Heerlijk gegeten, echt speciaal hoe we hier zitten. De jaga (nachtwaker) kwam vragen hoe laat we morgen ons ontbijt willen. Nou, graag om 8.30 uur.

Driver voor onze rit van woe naar Amed is ook al geregeld. Het is hier overigens heerlijk rustig. In de badkamer zat een kleine kikker, in de tuin hoor je de krekels. We hebben wel even goed Deet opgesmeerd, want we denken dat we anders flink gestoken gaan worden. We gaan vanavond het gastenboek lezen, want daar staan leuke tips in. We gaan hier niet teveel doen, in Ubud hebben we veel gedaan, dus ook wat relaxen. De familie met wie we hebben kennis gemaakt zijn al op GiliAir geweest, nota bene in hetzelfde hotel als waar wij naartoe gaan. Wat een toeval.
Helaas kan ik nog geen foto uploaden, want op de MacBook krijgen we hier het wifi-netwerk niet, op iPad en iPhone weer wel. En op de Mac staan de foto's. Even geduld dus.

• 17 Augustus 2013 - 21:40

Edwin Kleiweg:

Hoe Karin,

Alles goed lees ik in de verslagen.
    Je moeder vraagt zich af of je haar mail(s?) hebt ontvangen.

Groeten, Edwin

• 17 Augustus 2013 - 23:04

Gelske:

Ach, wat erg om zo je vakantie te moeten doorbrengen! Pas op of je raakt eraan gewend! Geniet er lekker van!
    Wij zijn weer terug uit de Bourgogne. Een hele mooie omgeving en fietsen tussen de wijngaarden door is apart! Nu zit het er voor ons weer op. We kijken uit naar jullie dagelijkse belevenissen. Groeten van ons.

• 18 Augustus 2013 - 01:13

Jany:

Hoi Ditte en Carin,
    Kan nu pas reageren door heftig onweer geen wifi.
    Wij vonden het wel rustig, kids baalden.
    Mooie reis maken jullie, ben jaloers. Geniet en be carefull.
    Logeren in die hut op palen en wakker liggen door de vloed lijkt mij prachtig.
    Daar lig je in de Stationsstraat niet wakker van.
    Lieve groet van Jany, Heleen, Cor en kids.