Vrijdag 29 juli Mantenga Cultural Village - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Vrijdag 29 juli Mantenga Cultural Village - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Vrijdag 29 juli Mantenga Cultural Village

Blijf op de hoogte en volg Carin

03 Augustus 2016 | Swaziland, Mbabane

Vandaag rustig aan. We ontbijten met zijn allen op het terras in een stralende zon. Zelfs korte broek aan voor het eerst in drie weken. Wat een feest! Twee gezinnen vertrekken, twee (incl. wijzelf) blijven nog een nacht. We besluiten niet het park in te gaan. De onverharde weg is erg hobbelig en bovendien krijgen we de komende dagen ook nog een aantal gamedrives. We brengen in de ochtend een bezoek aan Mantenga Cultural Village om wat van de Swaziland cultuur op te snuiven. Worden ook een aantal dansen opgevoerd. Beetje commercieel allemaal. We lopen naar de Mantenga waterval verderop. Vlakbij de waterval zien we vier bavianen in het bos. Dat is dan wel heel dichtbij. In de middag zitten we lekker op ons terras in de zon en lezen wat. Ditte selecteert ook de vele foto’s die we hebben. Later in de middag gaan we naar het terras bij het hoofdgebouw waar we wat spelletjes doen. Ditte speelt ook nog Monopoly met de Limburgse meiden. We eten weer rond het kampvuur. Met een Duits en Brits stel. Weer lekker: lambcurry, kip, lambchop, salade, pompoen, rijst, couscous. Soepje vooraf, malva cake als nagerecht. Om 21.00 uur lopen we weer door het donker naar huis.