Vrijdag 22 juli hangdag - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Vrijdag 22 juli hangdag - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Vrijdag 22 juli hangdag

Blijf op de hoogte en volg Carin

23 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

We worden wakker met een fikse regenbui, maar lekker geslapen. Jammer dat het weer echt winterweer is. Na een lekker ontbijt besluiten we er een echte rustdag van te maken. We zijn nu halverwege. Carin maakt twee keer een korte wandeling over het strand, Ditte kijkt Greys. We lezen wat. In de middag komt nog even de zon door maar echt lekker wordt het niet. De aapjes komen ook nog even kijken. We lunchen in Prana Lodge. Terwijl we aan tafel zitten belt Marc van ons reisbureau Madiba Travel (noteer deze naam als je ooit naar Zuid-Afrika gaat!!). Hij is zelf met vakantie in Spanje, maar wil even weten hoe het gaat met ons en hoe Prana Lodge bevalt. Wat een topgozer. Carin vertelt hem van de auto-wissel in Kaapstad en hij bevestigt onmiddellijk dat we nu met onze Toyota Avanze in een auto rijden van een mindere prijsklasse. Op zich niet erg, maar Carin merkt met rijden ook dat het gewoon een minder sterke auto is. Marc regelt dat we maandag 25/7 als we langs Durban rijden op het vliegveld de auto kunnen omruilen. Top!
In de middag gaan we naar de spa voor een massage. Lekker hoor. Daarna buiten douchen en diner ’s avonds.

• 23 Juli 2016 - 10:06

Gelske:

Hello ladies,
    Het blijkt leuk om jullie verhalen te lezen! Al reageren we niet iedere keer.
    Een buitendouche, hadden we ook ooit op Sulawesi. Was toen wat warmer!! Maar zonder apen! Doen ze echt niks, zou ik twijfelen!

Geniet van al het moois van het land en tja, het weer, dat is nu eenmaal zo.
    Lieve groeten uit Leiderdorp.

• 23 Juli 2016 - 14:05

Jany:

Ha Carin en Ditte,

Wat een leuke verslagen!
    Van R-wegen kan ik me niets herinneren.
    Lijkt me niet lekker voor de rug om lang te hobbelen over dit soort wegen.
    Leuk toch die apen. Je mag ze zeker niets te eten geven? Dan blijven ze komen.
    Ditte, mag je ook af en toe een stukje rijden? Ha, ha!

Groet van Jany

• 23 Juli 2016 - 16:11

Jack Verhoek:

Hallo dames,

Wat een mooie vakantie hebben jullie toch! Prachtig moet dat zijn al die olifanten te zien. Verder moet ik af en toe aan Senegal denken als jullie vertellen van sprokkelhout, ezels, koeien en hobbelwegen! En dan als kers op de taart jullie luxe lodge, compleet met apen!! Nog heel veel plezier, ik geniet mee!

Warme groeten, Jack