Aangekomen! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Carin Kleiweg - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

05 Augustus 2014 | Canada, Vancouver

We zijn in Canada! Goede reis gehad, weinig slaap dat wel. Overstap in Zurich ging net goed, hebben moeten rennen. Ze waren al aan het boarden toen we bij de gate aankwamen. Gelukkig zijn ook onze koffers goed mee gekomen. We vonden het nogal spannend of dat wel goed zou gaan met zo'n korte overstaptijd van 50 minuten. Rond 19.00 lokale tijd geland en met de shuttle van het hotel waren we al om 19.45 in Accent Inn. Ditte had nog honger, dus even bij de iHop hiernaast wat gegeten. Nu maar hopen dat we goed slapen. Morgenochtend Vancouver in, morgenmiddag om 13.00 uur onze camper ophalen.

• 06 Augustus 2014 - 07:07

Gelske En Hans:

Hoi Carin en Ditte,
    Nou, de kop is eraf. Veel plezier en we gaan jullie volgen want dan maken wij de tocht ook nog een keer! Jullie gaan mooie dingen zien en meemaken, kunje op rekenen. Geniet en goede reis.

• 06 Augustus 2014 - 08:07

Alex:

Goed gedaan meissies... Enjoy! En trek die stekker uit alle apparaten -;)

• 06 Augustus 2014 - 10:07

Carmen:

Heel veel plezier.

• 06 Augustus 2014 - 15:20

Wil :

Hey ladies! Have fun and behave ;-))
    Enne... ja even loslaten van alles is een goed ding!
    Maarre... je wilt vast wel wten dat Bart en wij inderdaad zijn uitgenodigd voor presentatie a.s. dinsdag van plan! Da's vast goede start. Je hoort het!

• 06 Augustus 2014 - 16:17

Han:

Een goed begin is het halve werk. Hoop, dat het ook verder een boeiende & ontspannen reis gaat worden. Ik duim er voor !

• 06 Augustus 2014 - 20:20

Jany De Kruijf:

Hello Camper Girls,

Fijn dat de reis voorspoedig verlopen is en dat de koffers er ook waren.
    En dan nu de camper in.
    Ik volg jullie op de voet dan maak ik de reis, net zoals Gelske en Hans ook nog een keer.

• 11 Augustus 2014 - 12:27

Annelies:

dag dames,

ja, ook ik lees jullie verslag en hoop een en ander terug te lezen en te herkennen van ruim 30 jaar geleden. Geniet ervan en leef je uit! fijne reis en tot in september,
    groet,
    Annelies